Showing posts with label Tema Ungu. Show all posts
Showing posts with label Tema Ungu. Show all posts

Friday, 23 September 2011

Majlis Berendoi di Tmn Rashibah Indah










Lokasi : Taman Rashibah Indah, Sikamat Seremban

Tarikh : 24 September 2011

Tema : Purple + White

Pakej : 2


Thanx kepada tuan rumah yer. Tak sempat jumpa kakak nih lagi. Time pasang kakak ni kat atas, dalam pantang lagi, so tak ley turun ke bawah. Semua urusan dari asben akak ni..wah sporting gitu.siap survey dari KL untuk isteri nya di Seremban..Terbaekk..layan

Saturday, 18 June 2011

Majlis Berendoi Baby Qalesya




Wah kelas gitu permintaan mama Qalesya ni. Sekali tengok macam majlis kawen plak. Dengan mama & papa yg hot the vass.. cayalah..terbaekk...



Lokasi : Felda Palong 11, Negeri Sembilan

Baby : Qalesya

Mama : Mastura Rahim

Pakej : 2

Tema : Purple + Pink



Majlis Berendoi Baby Zara Auni






Lame gak tak hapdet blog, tak sempat bila ada si kecik tolong pegang mouse ni. Dia pon dah pandai fb dan blog. So update yang terbaru yang dapat di catch-up photonye. Mummy & Daddy si kecik nih hampir putus asa sebab tak pat cari buaian di area Negeri Sembilan. Yang ado semua dari KL and self pick-up. Thanx pada Kak Dila & Abg Mashairi ye.