Showing posts with label Pakej 1. Show all posts
Showing posts with label Pakej 1. Show all posts

Wednesday, 12 October 2011

Baby Aleesya Akikah + Cukur Jambul + Berendoi









Tarikh : 9/10/2011

Lokasi : Felda Serting Hilir 5

Costumer : khairunisa Nadia Karip


Thanx Kak Nad, baby first tak pat eh guna..xpe dah tercapai dah impian nk guna buai untuk Aleesya cam nih..Wah gondol lagi rambut bam-bam nih..takpe cumell sentiasa ...Thanx to Kak Nad & Abg Syafa

Monday, 19 September 2011

Majlis Baby Muhammad Aniq






Ni pulak majlis di rumah Shahrul & Massura untuk first babynya Aniq. Walaupun ambik pakej 1 tetap nampak cun..cuma time catch picture ni menghadap ke tingkap. So tak brape nk clear. Mula-mula tuh nk guna warna coklat n then diorang tukar..nk warna oren..xpelah simpan2 warna coklat untuk member-member lain nnti. Tapi sian time nih Aniq xmo naik buai sebab demam campak..adoii sabar yo Mas..anak kedua nnti boleh..

Sunday, 18 September 2011

Majlis di Raja Alias







Wah sesekali ubah citarasa sket kan..gabung-gabung warna macam orang kawen. Not bad idea dari tuan umah. Alahai lemah lembut gitu akak ni..sampai saya pown kurang jelas ape die kate..erm ini untuk baby girl ni ;)

Tuesday, 10 May 2011

Majlis Berendoi Muhammad Aqil





Thanx nenda si kecil Aqil, kerana beliau bersusah-payah mencari buaian nih dah lama untuk Aqil. So nenda nye berminat nk letak bird just for simbolik lah tuh. Yang bestnye abang si Aqil nih siap tolong kami deco buaian adiknyer, nk taknk ikut gak la..nagis lah dier nanti. Ini lah hasilnyer.